Hobby dla ucznia gimnazjum

Hobby dla ucznia gimnazjum

Paź 28

Hobby dla ucznia gimnazjum

Nie pozostaje odludkiem. Bądź ze swoimi przyjaciółmi, zostać wolontariuszem i pracować z ludźmi, podejmuje regularne wycieczki do nowych miejsc i nowych krajach. Niech twoje oczy zobaczyć nowe cele, twoje uszy nowe dźwięki, smak nowych potraw.

Krok 5 – Sleep Well

Zdrowy mózg potrzebuje dla swojego ciała do snu i odpoczynku. Kiedy są pozbawione wystarczającej ilości snu, mózg cierpi.

Krok 6 – Zarządzanie stresem

Proste stres jest często zdrowe, ale długi przewlekły stres stawia mózgu (i ciała za pośrednictwem układu odpornościowego) w grupie podwyższonego ryzyka.

Są tam wspaniałe sposoby zarządzania stresem, takich jak joga, przyjemne hobby, regularne podróże do uzdrowisk, zdrowe masażu i wiele innych opcji. Używaj ich, i niech stres przechodzi z dala od ciebie.

Krok 7 – Bezpieczeństwo

Nie ryzykuj. Szkody uraz głowy nie mogą być niedoszacowane, zwłaszcza wyzwalania wystąpienia demencji.

Krok 8 – Uważaj na ogólny stan zdrowia

Hobby dla ucznia gimnazjum

Utrzymuj zdrową wagę, kontrola ciśnienia krwi, wysokiego nadciśnienia i ochrony przed cukrzycą. Każdy z nich może negatywnie wpłynąć na swój stan poznawczy.

Krok 9 – Należy unikać niezdrowych nawyków

Jeśli palisz, przestań.

Jeśli nad piciem zatrzymać, a ograniczyć się umiarkowanych ilości wina i okazjonalnego drinka.

Nielegalne narkotyki wszelkiego rodzaju będzie miało negatywny wpływ na stan funkcji poznawczych, a na pewno przyspieszy pojawienie się demencji.

Krok 10 – Genetic Dyspozycja

Jeżeli istnieje jakakolwiek historia otępienia lub innych chorób poznawczych w rodzinie, można podjąć kroki, zanim staną się zbyt późno. Dotychczasowe 9 kroki są dobre na początek, i konsultacji z lekarzem może być początek ochrony zdrowia Twojego mózgu

WIĘCEJ darmo NIEZBĘDNE INFORMACJE DLA ZDROWIA

Artykuł napisany przez: